Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013


Αξιολόγηση καταστημάτων αγοράς χρυσού


Πατησίων, Αθήνα
The Gold Company
Address: Πατησίων 110, Αθήνα - Κυψέλη,
Τ.Κ. 11257, ΑΤΤΙΚΗ
Website: www.thegoldcompany.gr
Τηλέφωνο: 210 825 7221

To κατάστημα της The Gold Company στην Πατησίων, ένα από τα έξι καταστήματα της εταιρείας σε The Gold Company στην Πατησίων προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα χρήσης ενός περισσότερο προσωπικού χώρου αξιολόγησης, αν κάποιος χρειάζεται ένα περισσότερο εχέμυθο τρόπο συναλλαγής.
όλη την Αθήνα. Από το εξωτερικό του καταστήματος, είναι σαφές ότι η εταιρεία είναι πολύ διαφορετική από πολλούς από τους ανταγωνιστές της. Αρχικά, έχει ένα πολύ όμορφο λογότυπο, ένα απόλυτα εμφανές και εντυπωσιακό τρισδιάστατο σήμα, κρατώντας χαμηλούς τόνους με την υπόλοιπη εξωτερική εμφάνιση του καταστήματος. Δεν αναβοσβήνουν λάμπες νέον που γράφουν " Αγορά Χρυσού " ή φωτεινές κίτρινες αφίσες. Το εσωτερικό του καταστήματος είναι φωτεινό, καθαρό και έχει επαγγελματική αλλά και φιλική αίσθηση. Σε κάνει πραγματικά να αισθάνεσαι πως δεν είσαι σε ένα κατάστημα αγοράς χρυσού και το λέω αυτό ως θετικό. Εκτός από τον κανονικό χώρο εξυπηρέτησης, η

1 ) Επίπεδο Εξυπηρέτησης
Το επίπεδο εξυπηρέτησης στην The Gold Company είναι αρκετά υψηλό. Το προσωπικό είναι χαμογελαστό και ευχάριστο. Μου προσφέρθηκε καφές ή χυμός ενώ θα περίμενα να αξιολογηθεί ο χρυσός μου και το εσωτερικό του καταστήματος ήταν ιδιαίτερα χαλαρό, “μη απειλητικό” θα έλεγα σύμφωνα με αυτά που έχω ήδη δει.

The Gold Company Επίπεδο Εξυπηρέτησης  - 4/5

2 ) Γνώση της Αγοράς
Το προσωπικό της The Gold Company γνωρίζει σαφώς αρκετά καλά τα μέταλλά. Όταν ρώτησα την πιθανή κατεύθυνση της τιμής του χρυσού για εκείνη την εβδομάδα, η Μαρία μου είπε, σωστά, ότι ο χρυσός έχει πέσει πρόσφατα και βρίσκεται σε χαμηλό 3 εβδομάδων, αν και η τιμή θα πρέπει να φθάσει σε ένα κατώτατο σημείο σύντομα, κάτι που συμβαίνει πράγματι τώρα. Μου πρόσφερε επίσης τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μαζί μου αργότερα μέσα στην εβδομάδα ή την επόμενη εβδομάδα, όταν η τιμή έχει αυξηθεί λίγο, αν δεν χρειαζόταν να πουλήσω τον χρυσό μου αμέσως, κάτι ακόμα ιδιαίτερα θετικό.

The Gold Company Γνώση της Αγοράς - 4/5

3. Αξιοπιστία
Η The Gold Company πέρασε το τεστ αξιοπιστίας με άριστα. Έδωσα στη Μαρία μια χούφτα κοσμήματα και είπα με αυτοπεποίθηση " είναι όλα 14άρια ". Λίγο μετά μου έδειξε τον σταυρό 18 καρατίων που είχα σκόπιμα τοποθετήσει μαζί με τα υπόλοιπα και είπε " …αυτό βασικά είναι 18 καράτια… “. " Είσαι σίγουρη; ", ρώτησα δίνοντας της μια δεύτερη ευκαιρία, κάτι που το κατάστημα « Αγορά χρυσού ( με λογότυπο ένα αμάξι )» εκμεταλλεύτηκε! " Τα άλλα καταστήματα που έχω επισκεφτεί μου είπαν ότι όλα ήταν 14 καράτια " της είπα. “…απολύτως βέβαιη… “, απάντησε η Μαρία, “…προφανώς τα άλλα καταστήματα έχουν κάνει λάθος. Ο σταυρός είναι 18 καράτια... ". Εντυπωσιακό!

The Gold Company Αξιοπιστία - 5/5

4. Προσφερόμενη τιμή
Η The Gold Company μου πρόσφερε την υψηλότερη τιμή για τα τιμαλφή μου που μου έχουν προσφέρει μέχρι σήμερα, αναλογικά βέβαια προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι διακυμάνσεις των τιμών χρυσού ανά ημέρα. Μια εξαιρετική τιμή για κοσμήματα, τιμές που διατίθενται για χρυσά κοσμήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ. Η τιμή τους για το ασήμι είναι επίσης υψηλή, αν και αυτό δεν έχει σχέση με την συγκεκριμένη έρευνα. Η The Gold Company επίσης ασχολείται με τα πολυτελή ρολόγια, όπως Rolex, Omega, Patek Philippe, Tag Heuer, Breitling και άλλα παρόμοια, καθώς και με διαμάντια.

The Gold Company Προσφερόμενη τιμή - 5/5

Συνολική Βαθμολογία - 18/20

Ένα εντυπωσιακό σκορ για μια απόλυτα εντυπωσιακή εταιρεία. Η The Gold Company είναι ειδικοί στον τομέα τους, άκρως υπεύθυνοι και αξιόπιστοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου